سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

کارشناسان فروش:071-36287039

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ارسال سفارش

کلیه سفارشات ثبت شده در سایت آفی‌‌کالا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‌‌گیرد. آفی‌‌کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، دقت و تلاش خود را انجام می‌‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آفی‌‌کالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‌گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آفی‌‌کالا محفوظ است و یا مشتری می‌‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‌شوند. آفی‌‌کالا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در شبانه‌‌روز امکان سفارش‌‌گذاری می‌‌دهد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری توسط بانک به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

سایر ملاحظات

  • آفی‌‌کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‌گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‌گیری، پردازش و ارسال می‌‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی بدون اطلاع قبلی، برای آفی‌‌کالا محفوظ است.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آفی‌‌کالا و یا نوسانات ارزی شدید در بازار، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آفی‌‌کالا محفوظ است. آفی‌‌کالا در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی مدت 24 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز می‌‌نماید و مشتری با ورود به سایت آفی‌‌کالا می‌‌پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعت ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آفی‌‌کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • مشتریان می‌‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش، از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد. این امر به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسأله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه “تکمیل اطلاعات حقوقی” و وارد کردن مشخصات سازمان مورد نظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب می‌‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تأیید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌‌پذیر نخواهد بود.
  • از آنجا که آفی‌‌کالا یک وبسایت خرده‌‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط آفی‌‌کالا بررسی و در صورت تأیید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ در غیر این صورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنای رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌‌شود که کاربران کد پیگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که آفی‌‌کالا هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
به علت نوسانات ارز، قبل از سفارش‌گذاری لوازم خانگی و برقی آشپزخانه، استعلام بگیرید...
This is default text for notification bar