وارد سایت آفیکالا شوید. در پنل حساب کاربری خود، روی گزینه “سفارشها” کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزئیات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
هزنیه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده میشود.
در صفحه کالا بر روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید و سپس از قسمت بالای سایت بر روی سبد خرید کلیک کنید و مراحل خرید اینترنتی را به صورت کامل طبق راهنمای خرید آنلاین انجام دهید.
موجود شدن کالا زمان مشخصی ندارد و بستگی به شرایط بازار دارد. در صورت تمایل به خرید بر روی دکمه زنگوله در زیر تصاویر محصول بزنید تا استعلام این کالا برای شما ثبت شود.
قیمت و موجودیهای سایت بهروز هستند. در نتیجه کالاهایی که در سایت قیمت دارند، حداقل یک عدد از آن موجود میباشد.
وارد حساب کاربری خود شوید و در داشبورد، تاریخه سفارشات خود و آخرین وضعیت سفارش را چک بفرمایید.
با توجه به اینکه سایت اینترنتی آفیکالا یک فروشگاه آنلاین است و کالاها را از فروشگاههای همکار و عمدهفروشیهای سطح کشور خریداری مینماید و خود فاقد انبار فیزیکی برای دپوی کالا میباشد، در خريدهای اينترنتی از سایت آفیکالا، آفیکالا به نمایندگی از خریدار، کالای وی را خریداری کرده و پس از تأمین کالا در اختیار وی قرار میدهد.
در صفحه توضیحات کالایی که قصد خرید آن را دارید، مدت زمان تأمین کالا قید شده است. کالا به صورت پست سفارشی ارسال میشود. مدت زمان پست سفارشی به زمان مورد نیاز برای آمادهسازی کالا اضافه میشود. زمان پست میتواند بین 3 تا 8 روز کاری باشد و به زمان تأمین و آمادهسازی کالا اضافه میشود. خریدارانی که عجله دارند، میتوانند کالای خود را از فروشگاه دیگری تأمین نمایند.
همه روزه به جز جمعهها و تعطیلات رسمی از ساعت 9 الی 17
شما میتوانید آدرس دفتر مرکزی را در صفحه تماس با ما مشاهده نمایید.
فروشگاه آفیکالا در شهر شیراز مستقر است و به تمامی نقاط ایران، کالا ارسال میشود.
کدهای تخفیف بر روی سایت نمایش داده نمیشوند. برای دریافت کدهای تخفیف در مناسبتهای مختلف، میتوانید در خبرنامه و شبکههای اجتماعی فروشگاه عضو شوید.
- تاریخ انقضاء کد تخفیف
- بزرگ و کوچک بودن حروف
- فاصله بین حروف
- نامربوط بودن کد تخفیف به کالای انتخابی
- نامربوط بودن کد تخفیف به حساب کاربری استفاده کننده از آن.
بعد از تحویل کالا به اداره پست، کد رهگیری در صفحه کاربری خریدارانی که به صورت غیرمهمان ثبت سفارش کردهاند، ثبت خواهد شد. همچنین کد رهگیری برای کاربران پیامک میشود.
با توجه به اینکه برخی از خریداران قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را بلاک کردهاند، در صورت عدم دریافت پیامک کد رهگیری، میتوانید از سیستم چت آنلاین سایت برای دریافت کد رهگیری مرسوله خریداری شده استفاده نمائید تا همکاران پشتیبانی آن را برای شما ارسال نمایند.
تمامی کالاهای موجود در فروشگاه دارای ضمانت اصالت و کیفیت میباشند و در صورت وجود با گارانتی معتبر و اصلی ارائه میشوند.
فروشگاه اینترنتی آفیکالا برای مصرف کننده است و ما تعهد داریم که شرایط خرید را برای مصرف کننده تا حد امکان پایدار نگه داریم. شما میتونید برای خرید بیش از تعداد تعیین شده در سایت با بخش فروش تلفنی آفیکالا در صفحه تماس با ما تماس بگیرید.
فروشگاه اینترنتی آفیکالا با بیش از 2 سال سابقه و استقرار در شتابدهنده شاولد به عنوان یکی از شرکتهای نوآور فعال در زمینه IT در حال فعالیت میباشد. آفیکالا با دارا بودن مستندات عضویت و مجوازت زیر، دارای درجه اعتماد بالایی است:
عضو شتابدهی شاولد
نشان ملی ثبت رسانههای دیجیتال (ساماندهی)
داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اینماد
عضو سازمان نظام صنفی رایانهای کشور
توجه داشته باشید در خرید های اینترنتی به صفحه پرداخت الکترونیکی که حتماً به آدرسی که با hhtps:// پروتکل امن شروع شده باشد، انتقال داده شوید.
همچنین گروه پشتیبانی و خدمات پس از فروش به شما لذت خرید اینترنتی با آرامش خیال کامل را هدیه میدهد.
تاریخ اتمام گارانتی کالاها به نسبت ورود کالا به انبار آفیکالا متفاوت ميباشد. شما میتوانید با ارسال لینک کالا در پشتیبانی آنلاین سایت، از مدت زمان باقیمانده گارانتی مطلع شوید.
اکثر تخفیفات شگفتانگیز در روزهای هفته بروز میشوند که این مورد در منوی “شگفتانگیزها” قابل رؤیت است.
در صورتی که از قبل، کالا را به سبد خرید اضافه کرده باشید اما ثبت نهایی سفارش انجام نشده باشد، در صورت نوسان قیمت و موجودی، کالا شامل نوسانات خواهد شد و بایستی سبد خرید را بروزرسانی کنید.
پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف به مناسبتهای مختلف از طریق خبرنامه و شبکههای مجازی رسمی فروشگاه برای کاربران ارسال میگردد که باعث میشود کاربران با اطلاع از این موارد و خرید کالا با قیمت مناسبتر در هزینههای خود صرفهجویی کنند.
پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف به مناسبتهای مختلف از طریق خبرنامه و شبکههای مجازی رسمی فروشگاه برای کاربران ارسال میگردد.
از زمان تحویل کالا به مشتری ۷ روز مهلت تست آغاز میشود.
آفیکالا همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاعرسانی از طریق پنل حساب کاربری به این معنی است که بروز حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آفیکالا تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آفیکالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آفیکالا ارسال شود.
سؤالات متداول فنی
برای مشخص شدن سازگاری رم با مادربرد بایستی به سایت مرجع مادربرد قسمت “support” نام رم مورد نظر در لیست قطعات سازگار جستجو کنید. همچنین بایستی مشخصات فنی رم را با مادربرد از قبیل: نوع حافظه، فرکانس و ظرفیت قابل پشتیبانی مادربرد، چک کنید.
بایستی مشخصات فنی پردازنده با مشخصات پردازنده در مشخصات فنی مادربرد بررسی و مطابقت داشته باشد (از قبیل: سوکت و نسل پردازنده).
جهت ارتقا لپتاپ بایستی با شرکت گارانتی دهنده تماس بگیرید.
با توجه به کاربری و بودجه بایستی انتخاب نهایی انجام شود همچنین شما میتوانید از دستهبندیهای مختلف در منوی سایت استفاده کنید.
با توجه به کاربری و بودجه بایستی انتخاب نهایی انجام شود.
در صورت تمایل به دریافت پیشفاکتور، بایستی حداکثر بودجه، لیست نرمافزارهای مورد استفاده و زمینه کاربری را مشخص کنید و درخواست خود را در فرم تماس با ما سایت با ذکر اطلاعات تماس ارسال کنید.
رمهایی که دو ماژوله هستند (کیت) دو کاناله میباشند؛ به طور مثال: رم 16 گیگ دو کاناله دارای دو عدد رم 8 گیگ میباشد. یا زمانی که دو عدد رم با مشخصات یکسان بر روی مادربرد قرار گیرند دو کاناله محسوب میشوند.
رمهای مناسب لپتاپ در دستهبندی رمها با فیلترگذاری رمهای نوتبوکی قابل تشخیص میباشند.